środa, 27 lipca 2011

69.

Wiec tak ;
Sory ze nie pisalam, nie chcialo mi sie. Jestem juz w Polsce, mialam malowanie w pokoju i jest przecudownie .!
Zaraz lece ogladac Harrego Pottera Czara Ognia.! Ogolnie to nie czaje tego filmu ale mozna sie posmiac bo ludzka tragedia i klopoty sprawiaja ze pojawia sie usmiech na mojej sympatycznej twarzy.
Kocham czerpac korzysci z nieszczescia innych ;). Taka juz moja natura i nie chce jej zmieniac.

Dzisiaj bylam w Banku z tata ktory poszedl do okienka, a ja usiadlam sobie i zaslonilam twarz moja loczasta czupryna i wlaczylam GG Mobile.
Jakas baba podchodzi do mnie , i pyta sie ' Przepraszam , Pani jest w kolejce?'
Popatrzalam na nia , i odpowiedzialam ze  nie, ledwo powtrzymywalam smiech.
Nie wiem czy przez to ze mialam mega seksi sukienke ktora opina mi cycki , i prawie mi dupe widac.. czy przez to ze jestem super. 
Potem pojechalam do tesco , jezu . mezczyzni sie patrzeli tylko na MOJE cycki hahahahahaha.!
smialam sie ;d
Dobra lece pa ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz