sobota, 17 listopada 2012

94.

Cześć! dawno tutaj nie byłam więc postanowiłam po dość długim czasie tutaj zawitać ponownie.
Ostatnimi czasy spotkało mnie wiele nieprzyjemnych sytuacji, dzięki którym zauważyłam iż koło mnie są albo byli sami fałszywi ludzie. To wszystko mnie wykańcza, zabija mnie od środka. Ciężko mi się wyplątać z jednego problemu a pojawia się kolejny i taki ciąg zdarzeń. Kiedyś mi ktoś powiedział, że można liczyć tylko i wyłącznie na siebie, na ludzi nie warto. Ta osoba miała w 100% racje. Nawet największy przyjaciel może stać się największą fałszywą dziwką w Twoim życiu. Najgorsze w tym wszystkim jest fakt, że powierzałeś mu/jej sekrety, robiliście razem wiele rzeczy ....i nigdy tego nie zapomnisz. 
Będziesz czuć się beznadziejnie, mieć żal do samego siebie, jak i do całego otoczenia. 
Już nigdy nie będzie tak samo. Nawet najmniejszy ruch ma wpływ na rzeczywistość. 
Jedyne co musimy zrobić, to zaufać losowi i dać mu spełniać nasz życiowy plan. 
Nienawidzę chodzić póżno spać, już pora na Mnie. buziolki i wstawiam jakieś fotoski z najbliższych dni . siema








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz