poniedziałek, 6 czerwca 2011

52.

Dzień dobry ;*
Jak tam minął dzień .? Mi całkiem całkiem
Własnie sie skapłam że mam najbardziej niedorozwiniętych chłopaków w klasie.! XD
Na matmie Kondziu co sekunde mówil ' no dalej przytul Wicia' , moja reakcja oczywiscie ' No kurwa spierdalaj bo ci kurwa wyjebie w ten ryj '.
Jeszcze jak rysowalam na matmie Pan Pyton wziął mi buta i biegał po całej klasie jakby kurwa jebanego buta nie widział.!  On serio jest dziwny ;|| Siedze se siedze a on mnie za ramiona bierze i krzyczy 'Łiiiiiii' , moja reakcja jest jedno znaczna ' No kurwa co ty chcesz .! '
Ja wale na sama myśl że musze z nim przeżyć jeszcze 3 lata w gimnazjum sprawia że się zaczynam bać..

Ogólnie to się chooolernie stęskniłam za moim debilem Kubą <3
Mówiłam już że dzisiaj dzień pocałunku .? XD.
Pewnie Kuba to nadrabia z Adą ; ))
ej nie.. ja mam jakąś manie na punkcie dziewczyn kręcących się wokół niego .!
Hahaha mam dobre porównanie ;D
Układ słoneczny.!
Kuba jest słońcem
Dziewczyny to planety ;d
A ja to meteoryty które trafiają w planety.


Czy to już obsesja.? 

2 komentarze: