czwartek, 3 maja 2012

80.

Cześć, przemyślałam wiele rzeczy, i uznałam że te 2 lata były najcudowniejsze na świecie, mimo wszelkich kłótni i nieporozumień . Poznałam wielu wspaniałych ludzi, i kilku straciłam pod wieloma względami.

Kiedyś, napisałam `zmieniło się wiele`. i od zakończenia podstawówki cholernie się zmieniłam. Wręcz nie do poznania. Nigdy nie pomyślałabym że będę z Kimś, kogo kochałam ponad wszelkie granice normalności, będę walczyć na internetowym ringu. Że już nie będę Go kochać, że nie będzie mi brakowało przytulania się do Niego, oraz  pocałunków praktycznie wszędzie... . Że nie będę tęsknić za Nim, i za całym uczuciem jakim zostałam obdarzana. Poprostu nie wyobrażałam sobie tego. A teraz.? Stoimi sobie twarzą w twarz. Upijamy się nienawiścią do Siebie. 
Dlaczego.? Jak mówiłam, zmieniłam się. Obiecywałam że Nigdy go nie zostawie, a robiłam to prawie co tydzień... . Zaczełam go poprostu traktować jak szmate. To niewyobrażalnie kurewskie z Mojej strony. Był Dla Mnie wszystkim, a ja Co odpierdalam.? . 
Zazwyczaj nie pamiętam tych przykrych dni, chwil, aczkolwiek wiem co kiedyś sprawiało że płakałam wieczorami. 
Stałam się czerwonowłosą kurwą chodzącą po tej planecie . 
________

`` Marzyć... Iść najdalej jak się da. Poznać nowych ludzi. Mieć kilkunastu wrogów na karku , oraz w kieszeni ze sto przygody. Fajnie by było... czuć ten powiew we włosach... śmiać się i skakać z radości.  ,,



Kochałam podróże, do dzisiaj darze je ogromnym uczuciem, jakoś niedawno nawet chcialam zrobić sobie `małą ` wycieczkę do Londynu. Zrobiłam nawet plan, gdzie będę , o której godzinie, sprawdzałam pociągi kursujące z Kalisza do Wrocławia. Samolot z Wrocławia do Londynu etc. 
Jedyne, co mnie powtrzymywało od tej podróży, to fakt że mama mnie nie wypuści z domu na tyle czasu. Ale siła wyższa - nie mogę NIC zrobić . Uznałam że ta pozdróż odbędzie się za kilka lat - jak podrosne. Może mi to z mojej pustej główki wyjdzie? Nie mam pojęcia. Jak narazie są tylko plany .


Ogólem kończę, pa 
Natalia. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz