sobota, 5 maja 2012

83.


Siema :*. lajt taki dziisiaj. Na Szałe z Roxy. Siedzimy sobie na pomoście. Pusto było. I jakiś pan do nas podchodzi ;d czy z nim i ich znajomymi nie posiedzimy. Poszłyśmy hahahahaha. Mieli 20, około 20 coś i 30 lat. Fajni byli ;D. Ten pan co nas zaprosił, uznał że w przyszłości będę bardzo ładna o.O 
Zapytał Mnie;d czy mu plecy wysmaruje oliwką ;>. Hahahaha. Roksanka sie śmiała.
Przyszedl  Maciaszek i Muszka. Posiedzielismy na pomoście, i potem pod takie drzewa ;d a ten koleś co 30 lat ma, sie darł coś do Tomka :d  Muszka i Maciasze manipulowali mną ;d ze mnie do wody wrzucą jezeli im komórki nie dam . Wypisywali jakieś durnoty do ludzi na gg i wogule.
Roksanki tata potemm przyszedł i ją zgarnął, A ja z tamtymi zostałam i se na pomoście siedzieliśmy. Chcieli mnie wrzucić do wody. Dawid musiał iść na obiaaad i Tomek z nim pojechał. a ja se na busa poszłam i do domciuu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz