środa, 11 maja 2011

17.

Kocham pana z tego zdjęcia <3
Kuba ;
Jesteś naprawdę cudowny... .
Dziekuje Ci za  wszystko, szczegolnie za to że dajesz mi niebywałe szczescie i wybaczasz mi moje głupstwa.
Kocham cie!
I Nigdy przenigdy cie nie zostawie. Nawet jak będziesz chciał odejsc... .
Jesteś dla mnie najwazniejszy <3,
Nie znałam nigdy takiej osoby jak ty... jestes tak cudownym czlowiekiem że wogule żadne słowo tego nie okresli.!
Kochaaam cie za wszystkko <3

Nadia ;
Wiem że nie znosisz mnie i moglabyś mnie zabić gołymi rękami z zimną krwią bo obrazam twoje 'przyjaciolki'
Wiec Przeeepraszam . Tak wiem jestem glupią dziwką ktora jest niedojrzała.
Nie umiem zaakceptowac twoich przyjaciol .
Nie umialam . Bałam sie że możesz mnie zostawic bo ich wolisz.
i tak sie stało. przez moją 'troske'
Było mi do smiechu nie wiem czemu . Przepraszam.
Kocham cie. Na zawsze.
I wiem  że teraz bedziesz mnie pewnie obgadywala z Anetką i wgl . ale kit. Ja pisze tu co czuje. a nie na jakis jebany pokaz zeby pokazac ze jestem mega mega ;|
Jestem jeszcze dzieckiem .
Nie chce sie z tb kłocic.
Wiem że zachowalam sie beszczelnie , i jak to Kuba mowi ' Rozpieszczona princeska'
Przepraszam!!
Wiem że mi nie wybaczysz. ale wiesz. trrudno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz