wtorek, 31 maja 2011

47.

Witajcie Kochani .! 

Chciałabym aby moje życie wyglądało 'jak należy'. Chciałabym żyć bez fałszywych przyjaciół którzy są tylko przy tobie kiedy jest żle aby cię zdołować bardziej i wyssać całą nadzieje w istnienie dobra na świecie, żyć bez alkoholu (ostatnio mam problemy z tym.. nie pije. ale kusi. )
Mam ochotę wyjechać.... tak ... wyjechać od mojego monotonnego życia.. od przyjaciół i rodziny... zupełnie sama. Tak aby 'przemyśleć kilka spraw'. Aby wreście zmądrzeć.. przestać żyć marzeniami..olewając życie.. i naprawdę ważne sprawy. Chciałabym komuś pomódz...taak... taka jak osoba chce pomagać... myślicie że oszalałam... ale to co pisze jest samą prawdą z całego mojego serca... 
Czasami nie zauważamy że są ważniejsze problemy niż 'chłopcy' itp. 
Codziennie ludzie w Afryce walczą o życie... codziennie umiera torturowane zwierze... a nawet setki ich.
Chcę pomódz .! Nie mam zamiaru robić to co inni.. czyli myśleć 'Ktoś inny im pomoże.. czemu akurat ja mam to zrobić.? mam własne problemy'.
Ludzie powinni sobie pomagać. To ten sam gatunek.. ludzie są obrzydliwie zapatrzeni w siebie... lecz nie wszyscy. Podziwiam ludzi którzy oddają życie aby komuś pomódz.. to piękne ... nie zawsze pomódz ludziom.. ale także zwierzętom.
Zwierzęta nie zawsze umieją poradzić sobie same.. czasem są zależne od ludzi..
One są bezbronne.. Żyją tak jak mają.. jak im natura każe...
Jeżeli widzisz torturowane zwierze.... człowieka który upadł i każdy przechodzi koło niego obojętnie myśląc że to jakiś 'żul, pijak' ... to pomóż... pomagając nie uratujesz całego świata... ale uratujesz świat dla tego zwierzęcia/człowieka. Ludzie są na tyle inteligentni aby pomagać..
Czasami wystarczy nakarmienie ptaków w pobliskim parku/podwórku..aby pomódz..
Nie potrzeba wiele.. potrzeba tylko chęci. Nic więcej. Czasami warto wstać i wyjść zobaczyć problemy na świecie i pomagać... .

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz