sobota, 28 maja 2011

39.

Witajcie .
Patrząc na moje życie wydaje mi się że jest gorzej niż myślałam ..
Pamiętajcie - miłość jest ważna ale nie zawsze jest wszystkim .!
Jeżeli chcecie chodzić z kimś i być wrednym dla tego kogoś aby twojemu przyjacielowi/przyjaciółce nie było przykro to kurwa nie polecam wam tego .! Takie rzeczy poprostu nie ujdą w tłoku.
Nie jest to takie dobre jak myślicie. Mam nadzieje że nigdy nie przeżyjecie tego co ja ..
Jeżeli wasz chłopak przegina tak mocno jak mój to szczere wyrazy wspołczucia.
Dobra coś mnie nie bierze na pisanie
Musze sobie jakieś wziaść pożyteczne zajęcie.. lepsze od pisania wartości ludzkich . Pisze często o miłości i przyjażni aby dla ludzkości dwudziestego pierwszego wieku była jeszcze jakaś nadzieja. W tych czasach idąc do urzędu kobieta aby załatwic jakąkolwiek sprawe bez problemów pewnie powinna nosic dekolty na metr kwartatowy . To chore. Chore jest również dawanie dupy byle komu za pieniądze.
Trzeba mieć szacunek do siebie . Jeżeli będziesz miał szacunek do siebie inni będą cie postrzegać za osobę wartą uwagi .

Dobra lece ogladać Eska Music Awards . Kocham was .! <3
BAY ..Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz