sobota, 28 maja 2011

38.

Mam mętlik w głowie.
Pieprze wam o miłości pełnej uczucia i zrozumienia, wierności i przyjażni między ludżmi ... a sama mam najebane w życiu.
Obiecałam sobie że nigdy nie bedę ZNOWU czyjąś zabawką...
Czasami miłośc to nie wszystko.. trzeba jeszcze innych ważnych wartości które dopełniają związek i dają życiu radość. Miłość jest po to aby patrząc w lustro powtarzać z uśmiechem ' Jestem szczęśliwa'
Nie mam pojęcia co zrobić. W życiiu są sytuacje które dają tylko jeden wybór, ten wybór człowieka zmienia na całe życie... ale często ludzie sie nie zmieniają...
Nie chce żeby osoba którą kocham mówiła co sekudnę że mnie nie lubi.
Obiecałam że cie nie zostawie , obiecałeś że będziesz mnie szanował.
Nie, nie chce zerwać .... co kilkanaście sekund mam w głowie tą myśl lecz wytrzucam ją w głowy i lecą łzy.. jedna po drugiej.....
Czasami aby się zmienić trzeba tak wyjebać życie drugiej osobie że jak sobie odbuduje to będzie zupelnie inne.
,,Kocham Cię'' - te słowa naprawdę mają wielką moc ... nie można igrać z życiem . Nie można igrać z uczuciami . Nie można się bawić ludżmi. Zobaczyłam że jest coraz gorzej . Zobaczyłam rówież że można kochać. Ale nie zawsze miłośc wystarcza.
Nie można mówić że się nie kocha kogoś a się kocha.
To bez sensu.

_________________________


Dzień niezauroczy . Spędzony z Łosiem i Kubą w pawłówku .
Pare zdjęć :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz