piątek, 27 maja 2011

37.

Siemka.
Czuję że mam za sobą w życiu pewnien rozdział.
Wiem że mogę zaufać tylko sobie.

Dobrze że mam przy sobie przyjaciół których kocham ponad wszystko .!
Miłość i przyjażń to są najważniejsze wartości w życiu ! 
Trzeba się starać aby nigdy nie zgasły ... 
No czasami trzeba opuścić pewnych ludzi ale założe się że to wyjdzie na dobre. Mój tata by powiedział 'Pożyjemy zobaczymy' . Ciekawa jestem Co będzie potem... Być może kiedyś przyjdzie dzień w którym pójdę samotnie na tamtą ławkę na podwórku Eveliny a tam będzie Patrycja , Kuba i Łosiu ... i przyjażń znowu sie zacznie. Mam nadzieję że przyjdą takie czasy  i będziemy się śmiali bo nie wiedzieliśmy tak naprawdę nic o życiu, że tylko udawaliśmy że znamy już wszystkie tajniki wartości a tak naprawdę nic nie wiemy . Nigdy się nikt nie dowie wszystkiego o miłości i przyjażni. Są takie rzeczy o których się nic nie dowiemy dopłuki nie spróbujemy ich . Niestety szkoda że czasami trzeba wybierać.  Niektórzy twierdzą iż przyjażń się liczy bardziej niz miłość.. nawet ta prawdziwa. W sumie to nigdy nie wiemy czy jest prawdziwa. Czy jest czysta, bez kłamstw, wylanych łez czy czegoś takiego ... Tak naprawdę to nie ma niczego bez bólu i konsekwencji .Niektórzy uważają zaś że warto poświęcić przyjażń dla miłości . 
Szczerze powiem - byłam całkiem niedawno w takiej sytuacji która kazała mi wybierać . 
Wybrałam Miłość... nie wiem dokońca czy dobrze zrobiłam... aczkolwiek jakbym wybrała przyjażń 
'przyjaciółki' zostawiłyby mnie. Czasami trzeba się poświęcać. Warto było .. przynajmniej narazie... w ciągu najbliższych 50 lat dowiem się czy dobrze wybrałam i czy ta 'miłość' była prawdziwa.
Szkoda że nie trafiam na świetnych ludzi . Zazwyczaj mnie wykorzystywali ponieważ należe do bardzo naiwnych osób którym się powie 'No naprawde mi zależy' a ja uwierze.. . Kiedyś trafiłam na chłopaka który chodził ze mną 'na jaja' dla zakładu . Nie było to fajne . Nie kochałam go wogule ... to był mój chyba pierwszy chłopak w życiu. Byłam jeszcze głupiutka. Myślałam że chodzenie ze sobą to tylko mówieni esobie 'cześć' w szkole. Nie ,tak nie jest. Nie można nigdy chodzić z kimś dla 'lansu'.  Nie znosze ludzi którzy chodzą z kimś tylko po aby się nie smucili . Tak naprawdę dla ciebie to może nie znaczyć nic, ale dla drugiej osoby to może być całe życie . Sens życia i wogule cała wartość ludzka.  Nie można się całować bo ktoś tak chce . Nie można nigdy robić niepotrzebnych nadzieji . Nie można bawić sie ludżmi . Ludzie to nie są zabawki . Owszem .. są wyjątki ale no każdy człowiek ma serce i czasami z niego korzysta . Nie można mówić że ktoś serca nie ma. Każdy ma i żadne słowo tego nie zmieni . Poprostu niektórzy mają je poprostu nieużywane . Bywa . 
Trafiłam również kiedyś na mnósto osób przy których poprostu nie jestem sobą.  Patrząc na moich najbliższych to oni też tak mają . W domu są inni niż np. w pracy . Nie rozumiem czemu do ludzkiej kultury się przyjeło że ludzie sie wstydzą siebie.. no nie chodzi mi o to żeby latali nago po ryneczku szukając jak najtańszej pietruszi. Chodzi mi o to że ludzie nie powinni się inaczej zachowywać zeby ludzie nie uważali go za jakiegoś nie wiem.. obojniaka . Uznajmy . Gdyby nie właśnie ludzie to byłby świat inny.
Kochani, walczcie o miłość i przyjażń do samego końca... te wartości trudno pogodzić...ale się da.. naprawdę warto.


Wiem dla was pieprze od rzeczy ale coś mnie tak wzięło . Mam nadzieje ze sie wygadałam . 
Natusz .

3 komentarze:

  1. Jesteś woo brak mi słow . Piękne to jest co napisałaś .! Podziwiam ci i kłaniam sie przed twoja twórczością .! Wszytko co napisałaś to prawda . Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. A najlepiej walczyć o Miłość i przyjaźń przez internet, nie.?

    OdpowiedzUsuń