piątek, 13 maja 2011

19.

Siemka ;d
Dzień wspaniały ;d
Szkoła - Matma była mega ;d Hubi mi i łosiowi robił zdj <lol2> . Ukradlam mu picie i prawie całe wychlałam <lol2>

Po szkole - do łosieja <3 Gotowalysmy fasolke;d  i tak nie zjadlysmy ;};d
Sluchalysmy 'Bogini Seksu' , 'Moja Kobieta' , 'Wierna Suka'; D
A ja tańczyłam na 'rurze' <lol2> ;d;d
Potem Danielek po nas przyszedl ;d
WStydziam sie go!! ;d
Ale okazał sie tak mega wyczepisty w kosmos że szok ;D
Oczywsicie mialam głupawke ;d
Co chwile jakies zboczony tekst waliłam ;d
I grałam w piłke nożną ;D
i ciagle mowilam ze smierdze i wąchałam wszystkich dookoła <lol2>
Smialam sie jak Daniel sie przebierał <lol2>
A potem sie na łososia rzuciłam ;ddd
Hahahahaha jutro uro łosia <333
Moje pisklątko <333
Aaaa ..
Na polaku siedzialam z Martinem bo pani uznala że bede od łosia ściągała <lol2>
i było trzeba opowiadanie zrobic z dialogu ;d
napisalam ze Baca poszedl do telewizji itp. i że potem nagle dinozaur go porwał i uciekl dać go na pożarcie dla małych dinozaurów <lol2>
Moja wyobraznia - Perfect <lol2>


Fot by Hubi ! ;d Mój best friedns ze szkoły ;ddd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz