czwartek, 26 maja 2011

36.

Witajcie kochani ; *
Przepraszam za moją dość długą nieobecność ale wogule mi nie wchodził blogspot.com
Mam plany na weekend :
Sobota - Łosiu & Kuba ; ******** , Jedziemy na piknik na wieś ;D bedziemy sie lać wodą i debilować ;d
Niedziela- Mam w planach wypad z Nadinę <3 Dawno jej nie widziałam.. stęsknilam sie... No wiecie.. może ona już mnie nie uznaje za przyjaciołke tylko Marie itp. ale i tak sie bedziemy 'kolegowac' mimo wszystko ;) przynajmniej mam taką nadzieje <3
Dzisiaj byłam po szkole  z Kubą <33333333
Nie mam żadnych zdjęć ;<<
Co chwile mu robilam jakies downowate <lol2>xd
Mam w planach zrobienie sobie henny (tatuaż) , mama nie musi wiedziec <cwaniak2> nieno.. w empiku są specjalne długopisy i zmywają sie po 60 godzinach więc luzzzzzzz ;d
;DDDD
Miałam dzisiaj z Hubiiim iść na fleka do jego house'a no ale nie udało sie ;( ;d
Bywa ;D
Lc pa <3

Jestem pojebana XD. !
Kocham robić tą mine <lol2>  zazwyczaj robie taką na lekcji jak ktoś sie na mnie głupio gapi ;|||

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz